Defooe 2013.03.27. 18:35

Levelet kaptam life

Nos, tegnap reggel lent levéllel fogadtak a lányok, amitől őszintén bevallom megijedtem. Bécsből jött, én meg rögtön Szombathelyre asszociáltam, ugye otthon onnan jönnek a gyorshajtási csekkek. Gondoltam itt meg Bécsből. Nem is érdekelt a szöveg, ami nem is volt sok, azonnal az összeget akartam látni. Hmmm, nyeltem nagyot, csinos volt, azannya, jó lesz ezt befizetni. De aztán csekket sehol sem találtam, így elolvastam, miről is szól a fáma. Mivel három krisztusi évben Ausztriában dolgozom, ezért arról értesítettek, hogy elkezdődött a nyugdíj megtakarításom. Hmmm, ez máris jó hír. Szóval, ha még pár évet itt dolgozok, csinos kis nyugdíjam lesz. Kell ennél több?

Aztán ma Osterhasenfest volt a hegyen, ami egyet jelentett azzal, hogy sok nyúl síelt mindenhol, a hegyetetőn pedig szép kis Húsvéti park épült fel, amit a liftesek húztak fel a semmiből. Szombaton kezdték el a giga nyulak építését hóból, szerdán pedig megannyi gyerek állt sorba, hogy ajándékot kaphasson, vagy éppen egy képen lehessen egy hatalmas hóból készült nyúllal.

És akkor most a szöveg helyett inkább képek. 

o1.jpg

o2.jpg

o3.jpg

o4.jpg

o5.jpg

o6.jpg

o7.jpg

o8.jpg

o9.jpg

o11.jpg

o13.jpg

o14.jpg

o15.jpg

o16.jpg

o17.jpg

o18.jpg

o20.jpg

o19.jpgo21.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltrip.blog.hu/api/trackback/id/tr305176409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása