Defooe 2012.04.10. 18:00

A Robinson Club

 Először is, még február közepén történt, hogy teljesen felhúztam magam, hogy május 1-je keddre esik, így hiába munkaszüneti nap, én mégsem élvezem ki az előnyét, mert nekem a kedd a szabadnapom mindig. Aztán leesett, hogy május elsején már nem is leszek itt, most pedig ott tartok, hogy ma volt az utolsó szabadnapom, jövő hét hétfőn pedig megyek haza. Na de a mai szabadnapot nem is azért vártam nagyon, mert az utolsó, hanem azért, mert Helga jött értem fél 12-re és elvitt a Robinsonba bemutatni. És itt most megint úgy éreztem magam, mint aki álmodik. Írtam már sokszor, hogy mennyire kedves, de amit ma alakított, hát bele is szerettem. Odaértünk Helgával a clubba, és intézett mindent, a klubigazgató is máshogy fogadott, érezte, hogy kiváltságos vagyok. Beszélgettünk, aláírtam a szerződést, Helga persze ellenőrizte, hogy minden rendben van-e, aztán a Hausdame körbevezetett minket. Hát a lélegzetem elállt, mert ez a hely valami csodaszép volt. Teljes luxus, amit a személyzet is használhat. Így a medencéket, a pihenőszobákat, ahol nem csak fotelek vannak, hanem franciaágyak a délutáni szundihoz (mindez csak a medencés résznél), de lehet használni a szaunát, ami nem egy kis kabin meg egy merülő medence, hanem hatalmas szauna rengeteg, gőzkabinnal, meg panoráma szaunával… Van hatalmas fitneszterem, külön kardiós résszel és külön súlyzós résszel, van színházterem… minden. Ezen kívül van még külön személyzeti konyha, meg külön személyzetis szállás is. Lélegzetelállító az egész. Aztán a clubigazgató meghívott minket ebédelni is. Hát ott is padlót fogtam. Önkiszolgáló a rendszer, de nem úgy, ahogy otthon a megszokott svédasztal. Körbemész, és amit megkívánsz azt a személyzet tálalja neked… nagyon kemény. Egyrészt bármennyit ehetsz, másrészt iszonyat jól készítik el a tálalást. Majd elköszöntünk, még beugrottunk pár helyre Helgával, hétfőn még kávézunk egyet, mielőtt hazamegyek, nyáron meg bringázunk. Mert mondta, hogy azt szeret ő is, és megbeszéltük, találkozunk a nyáron; ő is látogat, meg én is őt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltrip.blog.hu/api/trackback/id/tr464381347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tikla84 2012.04.10. 21:09:45

Gratula neked!! Azt még megírod, hogy mi lesz a feladatod az új helyen?

Szomjas77 2012.04.12. 23:05:45

Folytatod az írkálást vagy ennyi volt?
süti beállítások módosítása