Taposom a pedált, mert bringázni király, főleg menő tempóban, majd hátra lesek, képzeletben Contadort a földbe döngölöm, és szárnyalok… De még véletlenül sem a boldogságtól, aztán bummm, akkorát taknyolok, hogy beleremeg a föld. Pedig csak a bicikliúton kerekeztem. Jah, de magyar úton, magyar kátyúval…

 

Jó állampolgár lévén, kerülve a biciklista és gyalogos konfliktust betartom a szabályokat… illetve csak betartottam. A kiépített bicikliúton tekertem Székesfehérváron, mert bizony a város tesz a biciklistákért, és csinál nekik utat. A baj csak az, hogy szar. Persze ezt mindig a bőrén tapasztalja meg az ember, mint én is. Felszereltem a bringámat, csengővel, lámpával, prizmával, nehogy a rendőr haza zavarjon, majd elindultam. Utam viszonylag hamar ért véget, a pest irányába vezető Budai úton jártam, szabályosan a kerékpárúton haladva, amikor egy óriásit estem. Nem számítottam kátyúra, így nem kémleltem az utat, inkább nézelődtem…szerencsétlenségemre. Az esést követően, még kétkerén gurultam haza, ahonnan egyesen út vezetett a kórházba. Nyilván jól megvárattak, s már szidnám is az egészségügyet, de meglepetésemre, a doki már gyorsan, precízen dolgozott.

Az eredmény pedig: összetörtem magam, de rendesen… az arcomból dőlt a vér, a kezem gipszelték, a lábam varrták, a végére, mint háborús hős, úgy festettem a sok kötés által.

Nem is okoltam senkit, hiszen miért nem néztem az orrom elé elven telefont ragadtam, hogy az illetékeseknek bejelentsem a veszélyes útszakaszt, legalább más ne járjon úgy, ahogyan én. Majd egy idő után feladtam, hiszen a nem hozzánk tartozik, mindjárt kapcsolom hivatalnokokból viszonylag hamar elegem lett. Így maradt a kátyú…, amelyet később „valaki” körbefestett felkiáltó jelekkel, és vigyázz felirattal.

Konklúzióként pedig csak annyit, hogy szidhatjuk a bicajos társadalmat, köpködhetünk rájuk, hogy gyalogosgázolók, de majd csak akkor, ha sikerült megteremteni a közlekedésük normális infrastruktúráját…

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltrip.blog.hu/api/trackback/id/tr743213109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása