Defooe 2013.07.08. 02:28

Az a dög pillangó

Még mielőtt bárki is megijedne, semmi bajom nincs a pillangókkal. Bár az egész életük egy nagy káosz számomra. Báb, majd pillangó, gyanús az egész. Aztán a Pillangó-hatás. Ugye már megint egy káosz elmélet. Ki ne ismerné a pillanhó- hatás vagy effektus elméletét: „ha egy pillangó megrebbenti a szárnyát Pekingben, az akár tornádót is gerjeszthet Amerikában”.  Ez meg azért vicces, mert egy pillangó biztos, hogy engem szemelt ki, legyen Pekingben van bárhol máshol. Aki nem ismerné az előzményeket, annak dióhéjban és tényleg nagyon röviden – más amúgy meg olvassa vissza a blogom. A semmiből, ahova nem is küldtem önéletrajzot, kaptam egy állást másfél éve a télre. Aztán ott tök megszerettek, ezért adtak nekem nyári munkát is, tényleg a kisujjam sem kellett mozdítanom. Mert ugye a pillangó rebesgette a szárnyait, mondjuk Pekingben. És így elintézte, hogy a kicsi szívem próbára tegye, és annyira megkedveljek egy lányt, hogy ne maradjak az oly kedves emlékekkel számomra bíró Kleinarlban a télre. De továbbra sem nyughatott a dög, így a lány nem csak az én szívemnek lett kedves, de az övének is én. Aztán kitavaszodott, mégis borús lett minden. Én meg újra Kleinarlban élek, lakom, dolgozom. Félve merek leülni a magyarokhoz enni ebédnél, így nem is erőltetem, nehogy valakit megbántsak, és elüljön. Röhej … még az ovisok is okosabbak. Igyekszem nem megbántani senkit az érzéseimmel, ami szomorú, hiszen ők csak haragban tudnak élni; és csak úgy tudnak szeretetben élni, ha valakit utálni kell érte. Én átgondolnám. Mert ez így szomorú. De bennem nincs harag, nem is élnék szívesen együtt vele. Aztán jött a balesetem, és egyre kevesebben lettek, akik nem beszélnek velem, és egy valaki van, akivel én nem beszélek, mert ezt kérte. És jött már megint a pillangó, ugye a dög, aki talán Pekingben rebbentette meg már újfent a szárnyát. Az egész ott kezdődött, hogy … és most Nóra. Azt hiszem nem meglepő, hogy kettőnk találkozását, majd bimbódzó kapcsolatát egy káosszal teli vihar övezi. De talán mindenki megnyugszik, és béke övez majd minket itt Kleinarlban. Mert nekem, és mert neki most nagyon jó.

PS: I love you. 

IMG_4935.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltrip.blog.hu/api/trackback/id/tr265395442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása