Defooe 2012.03.27. 14:32

Színre lép a Dame

Igaz még mindig ragad a billentyűzetem, de legalább működik a gép… csakhogy megnyugodjon mindenki. Lassan itt a szezon vége, egyre sürgetőbb a nyári álláskeresés/találás, ezért a múlt héten írtam Helgának, hogy megoldható-e, hogy kapjak egy ajánlást (Zeugnisse), ami nagyon sokat számít, ha az ember állást keres. Persze, mondta Helga, majd rám pirított, hogy amúgy meg megígérte, hogy segít nekem… és bár ebben nem is kételkedtem, mégsem akartam azt, hogy úgy érezze, kihasználom a kedvességét. Alig pár nap telt el, és a Zeugnisse helyett Helga egy kontaktot küldött, akinek továbbítanom kellett a jelentkezésemet. A címzett a Robinson Club amadé clubigazgatója volt, akinek Helgáék már ajánlottak is – így Helga mosolyogva csak annyit mondott, hogy szóltak pár jó szót az érdekemben. Öt perc múlva pedig már hangosan nevettem fel, hogy ilyen a világon nincs, mert valószínűleg családon belül maradok…  Annyira, hogy az amadé kleinarli tulajdonosa az a snowboardos csávó, akiről én sokáig nem tudtam, de később kiderült, hogy a sípálya tulaja is, Maria fia. Kezd összeállni a kép, Viola tényleg nem túlzott, hogy a kezükben van a környék… ehhez képest viszont meg nem mondaná az ember róluk, mert rendkívül kedvesek, segítőkészek, és ez igaz az alkalmazottaikra is. Na de visszatérve a clubigazgatóhoz; hát elküldtem neki a jelentkezésem. Viszont a cím rossz volt, visszakaptam a mélem, így írtam Helgának, hogy gond van… aki nevetett, majd megadta a helyes címet. Elküldtem az új címre, ekkor már csatoltam Helgát is (aki megdicsérte a jelentkezésem – ha igény van rá, akkor szívesen kiteszem ide, németül, hátha másnak segítséget jelent). Mindez történt még a múlt héten. Tegnap kérdezte Helga, hogy mi a helyzet, kaptam-e választ… sajnos erre csak azt tudtam válaszolni neki délben, hogy még nem… és tessék háromkor látom a beérkezők között, hogy a küldő clubamadé. Najah, sajnos a következő állt a válaszban: Leider müssen wir Ihnen mitteilen, daß diese Stelle bereits vergeben ist. Wir wünschen Ihnen viel Glück bei der weiteren Jobsuche. (Sajnos időközben betöltöttük az állást, további sok sikert - röviden) Hát, mindesetre elcsodálkoztam, de megvontam a vállam, és mentem rendbe tettem egy szobát a Sun House-ban, mert az egyik csávó másik szobába akart átmenni, mert rossz oldalon volt a szobájában az ágy.  (Erre Katrin csak annyit reagált – mert írtam neki, hogy szobát cseréltem a srácnak – „ah, diese Gäste sind manchmal sehr kompliziertJ danke fürs kümmern!”). Fél óra alatt végeztem vele, hát gondoltam továbbküldöm Helgának a robinsonos választ, mire látom, hogy új e-mail jött tőlük, mégpedig a következő: „Lieber Daniel. Irrtümlich hast du eine falsche Absage erhalten. In den nächsten Tagen wird dir der Arbeitsvertrag zugesandt." - írta alá a Dame, ami annyit jelent, hogy tévedésből rossz választ küldtek, és a héten megkapom a munkaszerződést. Na ez meg a másik véglet volt. Mert olyan volt már, hogy interjú nélkül utasítottak el, de olyan még nem, hogy anélkül vettek volna fel. 

Úgyhogy jövök vissza a nyáron, folytatódik a blogolás, új élmények, jó idő, na meg a többi. Nagyon izgatott vagyok, hiszen bár átköltözöm a hegy túloldalára, mégis lent a faluban, Kleinarlban fogok lakni, szabadabban mozoghatok majd. Sőt, biztos, hogy hozom magammal a bringámat is... 

És akkor szokás szerint pár kép, én meg húzok ki napozni. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltrip.blog.hu/api/trackback/id/tr304343577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tikla84 2012.03.29. 15:44:01

Szia!
Először is nagyon jó blogod,csak kár, hogy ritkán írsz. :-)
Kiteszed a jelentkezésedet mintának? Jó lenne látni egy ilyet is. :-)

Köszönöm,tikla

Marcili 2012.03.29. 20:44:36

Szia!
Gratula a leendő munkahelyhez, jó hogy ilyen simán megy a dolgod. Kérdezd meg légyszi a munkaadóidat vagy osztrák kollégáidat, hogy mi alapján választják ki az új pl. magyar kollégáikat. Van-e valami ami felkelti a figyelmüket és jó ha bent van az önéletrajzba. Vagy elég egy szimpatikus fotó? Köszi előre is! Szép napokat továbbra is! Üdv.: Marcili
süti beállítások módosítása